Om 12 h. äger jag autobahn!!

(Detta är ett inlägg som skrevs 24 h. innan publicering)

Sweden, am coming home....!!
Nu börjar det dra ihop sig till min efterlängtade julsemester och
det känns riktigt skönt att få komma hem till mammsen och bli lite ompysslad.

Packningen pågår just nu i denna stund som detta skrivs och det är inte det lättaste vill jag lova
då flygbolaget heter Ryanair och bagagevikten ska vara max. 15 kg.
Min fråga är  då bara: VAD TROR DOM ATT JAG ÄR?
En uteliggare eller en Buddhist munk med en orange sjal, ett par flipflops och en risskål som enda ägodelar???? Så familjen, förvänta er inga julklappar från Tyskland!

Nu måste jag fortsätta packa!!!
Whish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0