Utelivet; bättre än förväntat!

Som sagt är utelivet bättre än förväntat här i Warendorf!
Att bara umgas med hästmänniskor funkar bra da
dom är riktiga partypinglor :)

Utestället där "det händer" heter Woo-Doo och har skön djungel-feeling...
Det som är annorlunda fran Sverige är att istället för att betala med cash i baren har man
ett stämpel-kort som dom stämplar "pengar" pa och sen far man betala för kalaset
i utganget (kan bli förödande!).
Sista lördagen i manaden är det all-in; ett alá charter event där man betalat 16 E och har fri bar
natten lang...(kan ocksa bli galet...)

Det är ju fortfrande tysklands främsta häststad som jag bor i sa att folk skulle dyka upp
i ridoutfit (direkt fran jobbet alá ryttarfester ) skulle kunna hända!

Jag och Clara försöker dock tappert att hitta nagra i lokalbefolkningen utan hästanknytning.
Vore sjukt skönt eftersom det kan bli lite enformiga samtal och ridkillar är inte alla ganger helt attraktiva!
Orginalet är: lang, spinkig med ralf l. piké/ rutig skjorta och raka levi´s som skär in i rumpan!

Här är iaf nagra kompisar till mig och Clara fran Buhndeswehr Sportschule
(ridande millitärer utan lumpen som tränar med beridar lärlingarna fran DOKR typ).
146204-10

Clara och jag

146204-11


Philip, Clara och Mattias

146204-12

Mattias och jag

Skriver en ny rapport snart igen,
(aker hem över julen och befinner mig i Sverige 20-27)
ta hand om er alla där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0