Ledig! Ledig! Ledig!

En underbar tisdag går mot sitt slut.
Jag har som det kanske framkommer av rubriken varit ledig från hästarna idag.
Misstro mig inte jag tycker verkligen om mitt jobb men...
Ibland är det verkligen helt underbart att gå upp när vaknar (dvs. inte 6.00)
och bara vara "vanlig" en hel dag ! Se hästar är svårt att undvika då dom hela tiden passerar utanför
mina fönster men att inte röra är lätt......

Lite av dagens innehåll:
-Först lite skönt hemmaspa
-Låång-frukost
-Städerskan kom innan jag hann plocka ur diskmaskinen :)
-Shoppingrunda i Warendorf (löning igår)
-Fika på favotit kaffebaren
-Uppfräshning av  bilen på verkstaden
-Solning
-Mat-inhandling till en god middag för mig och Clara
-En god flaska vin hämtades från sadelkammaren i stallet
-Och...nu väntar jag på att Clara ska sluta jobba och komma in och äta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0