Nytt år, Nytt jobb

Jag är inte arbetslös, snarare mellan två jobb...
Andra letar desperat efter jobb efter studenten...
Har nu sagt upp mig från det andra i raden...

Andra lider av arbetslöshet...
Jag njuter till fullo av mina 48 h. arbetslöshet!

Gott nytt år till er alla!!!
Jag spenderade min nyårsdag med att flytta från lägenheten hos Martin
och flytta till mitt nya jobb hos Dirk Schrade (red VM i Aachen för Tyska fälttävlandslandslaget) på DOKR!
Nuska jag vara tävlingsgroom igen och åka med honom på tävlingar. Hos Dirk jobbar även en beridare som heter Sabrina (tysk tjej) en hejdundrans partytjej som jag har lärt känna sedan innan.
Jag har altså bytt upp mig jobbmässigt men när det kommer till boendet är det ett jävla nedköp!
Från att ha bott i en jätte stor fin 2:a har jag nu gått till ett rum med dusch och toalett och gemensamt vardagsrum och kök med de andra hästsötarna och beridarlärlingarna, som alla är storrrökare och röker inomhus.
(Ska lägga upp bilder snart)

Jag känner mig iaf väldigt motiverad till mitt nya jobb och hoppas att det ska bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0