1 ar + 6 dagar senare...

För ett ar och 6 dagar sen tog jag studenten fran hästgymnsaiet och detta ar gick tokigt för fort
Jag har pa denna "korta" tid lyckats med följande:

            Jobb och "kärriär"
  1. Fatt 4 jobb som det jag utbildade mig till pa gymnasiet
  2. Sagt upp mig fran 2
  3. Blivit uppsagd fran 1
  4. Inte börjat plugga igen...
           
              Familj och "gamla vänner"

  1. Halla telefon, e-mail och skypekontakt
  2. 7 dagars IRL (in real life) samvaro 
        (summan av kardemumman: jag suger helt enkelt...)
         
                  
                    Kärleksfronten

  1. Inte mycket att skryta med
             (Tilläggas pa den fronten bör att en hög procent av de jag umgas med inte är helt straighta och bär "tights")

              
                     Allmän vuxenstatus
  1. Jobb, check
  2. Bil, check
  3. Bor inte hos föräldrarna, check
  4. Bor inte i mitt hemland, check


Kommentarer
Postat av: emma

himmel... ett ar gar fortare an man tror.. tyckte nyss vi firade din student, o va pa gaso osv osv... jag saknar dig tokfia... (e jatteforkyld by the way... ljuvligt att bo pa jobbet... spelar liksom inte nan roll o jag e doende eller ej... lovely!)

2007-06-13 @ 06:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0