Here we go aigen...eller inte?!?

För en dryg vecka sedan arbetade och bodde jag pa dokr (tyska olympiadkommitens ridanläggning)...
men saker och ting ändras snabbare än man tror ibland!

Numera bor och arbetar jag hos Friederike Topphof-Kaup utanför Münster.
Arbetet är rätt slappt till skillnad fan det förra da jag har 10 hästar mindre att
ge kärlek. Själlvklart va det sjukt jobbigt att bli uppsagd pa daliga grunder men min nystart
har varit bättre än väntad, familjen är jätte trevlig och jag käner mig hemma redan efter en dryg vecka!

A andra sidan har jag en känsla av att jag är färdig i detta land och är redo att aka hem och
ta ett "vanligt" jobb aka. atervända till det vanliga livet hemma i Göteborg.

Hur som häldst imorgon aker jag hem och firar midsommar med familjen och vännerna och
förhopningsvis kommer svaret av sig självt...ELLER INTE?!?


Bilder fran mitt nya potenciella hem:

image31
image32

Stallet hemma:
image33

Fran övervaningen:
image34

Att vara inkvarterad i brorsans rum är rätt fladigt...
image35

Min säng aka. höjdskräcken
image36

Dom 3 sma rattorna...
image37

Fölet föddes natten da jag kom :)
image38

Kommentarer
Postat av: josse

shit vilket ställe!
vi måste höras när du kommer hem! blir det falsterbo? ja o bella ska dit! saknar dig gumman

2007-06-20 @ 07:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0