Hjälteträning!

Jag är typ som Tom Cruise i Mission Impossible!
Vi har nämligen numera ganska lika uppgifter på arbetet...

Imorgon ska jag transportera svindyra hästinjektioner från en hästvetrinär i
Köln (en stor tysk stad där typ alla autobahn möts och korsas) till Warendorf.
Injektionerna är frysta och ska under resan förvaras i en "korttids-frysbox" så ifall jag lyckas
köra fel och det tar längre tid än planerat så kommer injektionerna att tina och därmed bli oanvändbara.
Då väntar hårda straff från bossen, vad skulle Toms chef göra?

Alla stora superhjältar måste ju ha bra transportmedel och andra "gadgets".
Jag ska köra Dirks (typ nya) BMW, för att den har gps (PÅ TYSKA) och går fort så att jag hinner köra in tiden ifall jag skulle missa en avfart eller två!
Till skillnad från min bil är den manuellt växlad (som
är den enda som jag har kört sen jag flyttade till Tyskland i Juli) Detta och de svårigheter som autobahn medför är substitutet för skurkar och banditerna som ska stoppa superhjälten på (inte jätte hemligt eller omöjligt) uppdrag

Tur att jag inte alls är nervös såhär i förväg
för att denna bil ska repas eller
att mitt ikke befintliga lokalsinne ska sabba hela uppdraget





Kommentarer
Postat av: Emma

Haha... jag tycker det later som att du har ett bra mkt mer spannande liv an vad jag har for tillfallet.. men det gar bra! :P Jag hoppas jag kan halla Dave i Australien anda tills du pallrar dig hit sa han kan lara dig surfa.. annars far vi ga kurs! De funderar namligen pa sydamerika (vet inte nar dock annu), o finns det pengar e jag toksugen pa att aka med.. :) men du... OS, det e ratt haftigt!? Tank igenom det ordentligt love!

2007-03-16 @ 01:36:57
Postat av: Pappa Henrik

papa henrik har ett nytt namn till Dea: När jag var liten läste jag om indianen hjortfot och han en liten väninna som jag tror kallades för Straight Arrow, så nu fåpr det bli Andrea Straight Arrow på Autobahn...

2007-03-25 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0