20/6-26/6 = SEMESTER!

Hall i er Sverige jag kommer hem!
Med tysk brytning, galna vadmuskler, en bratwuhrst i bakfickan landar jag pa landvetter den
20/6!

Jag tror ingen kan första hur mkt jag ser fram emot att för första gangen sedan jul ha mer
än en ledig dag i sträck! (Hela 5 denna gangen...wooohoo)
Höjdpunkterna är självklart att träffa familjen (anna-klara och nina känn er stolta över att vara inräknade),
uppleva svensk midsommar, hänga i solen pa altanen pa kössö, se justin timberlake pa ullevi, ev ta en snabb visit hos "familjen" i lysekil och inte lyfta ett finger pa hela veckan.

Längtar grymt mkt efter alla och är
tok sugen pa att aka hem sa,
snart ses vi igen

Kommentarer
Postat av: AEmma

Jag vill ocksa va i lysekils om du e dar.. hummm...

2007-05-25 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0