Checklistor och fulöl

 

Det finns en checklista för allt! Igår kväll var jag på ett väldigt trevligt public speeking event arrangerat av Swedish Chambers Young Professionals. Det var två kommunikations konsulter som talade om konsten att sälja sin idé och vikten av att förbereda en presentation. Den senare av de två talarna; Chad Bagley var en lustig man i svarta markerade bågar som argumenterade för checklistor, viket jag är ett stort fan av!

Det var en väldigt trevlig kväll med trevliga människor och jag träffade min bloggvän Maja ”in real life”. Efteråt begav vi oss till en av Shanghais mer ”old school” barer med tärningsspelande kineser, fulöl och en bar katt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0