Conclusions

Gratis är gott tänkte jag när jag blev erbjuden en biljett till en av de obligatoriska akrobatik showerna idag. Mina två Japanska kollegor Yuko och Rieko var i eld och lågor i taxin medans mina förväntningar var lika med noll. Alla fördomar om hur de behandlar de stackars kinesiska barnen i gymnastikskolorna gick runt, runt, runt i mitt huvudet.

 

 

 Efter kvällens upplevelse på Shanghai Circus har jag dragit följande slutsatser:  

 

1. Det var inte överskattat.

 

2. Kinesiska gymnaster är ”freaks of nature”.

 

3. Att jag nu har förstålelse för att mina svenska manliga bekanta (i hemlighet) är jävligt sugna på att ligga med       liten Kines dam.

 

4. Dödsstraff borde införas på att sälja söta popcorn utan en varningsskylt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0