Efter regn kommer solsken

Efter vad som så här i efterhand konstaterat var ett ganska misslyckat försök att röra om i grytan i ett styrelserum drabbades jag av hemlängtan. Men high-five-mig-själv för försöket. Hela dagen tänkte jag på att åka till IKEA efter jobbet och sätta mig i en Klippan soffa och äta köttbullar (och som sista utväg köpa en flarra Hallands fläder i mat shoppen och ta med mig hem).

 

Innan allt detta hann hända fann jag en liten hembakad kaka omsorgsfullt inslagen i folie med en rosa rosett utanför min dörr.

 

YEES…jag har ett hemligt fan!

 

 

(I knew it!!!!!)

Kommentarer
Postat av: majas

köttbullarna på IKEA i shaghai är jättekonstiga. man skulle kunna tappa dem i golvet och de skulle studsa tillbaka upp på tallriken =( och så har de broskbitar i sig =( =(.



men de sticker ner en liten svensk flagga i en av dem. och det är ju najs!

2010-04-27 @ 17:31:47
URL: http://majasbok.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0