Härlig helg

Att vara ledig över helgen är lyxigt!

 Jag har precis kurerat mig från en veckas förkylning så jag tog det lugnt. På lördagen strosade jag runt People Square och hittade ett par nya skor och gjorde en manikyr, det är för övrigt är en av mina nya laster eftersom det är tok billigt här. På söndagen träffade jag mina kära kollegor på en Dim sum brunch på JW Marriott här i Shanghai, mycket mysigt. Saknar dock Breakfast club på Nöller i Haga!

Nästa vecka ska jag börja träna Yoga och Tai chi. Såå härligt, och jag tror att det kommer att ge mig mer tålamod  till detta galna land. Det är på kinesiska men det kan ju inte vara mycket svårare än pilates passen på franska i Schweiz?

 

På JW 


Min brunch dejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0