Indoor climbing

Klättring, något jag inte tidigare har testat. Det var ganska roligt och jag kände mig sjukt sportig. Först tittade vi på några riktigt skillade och som fick mig att tänka på när jag var liten och pappa hade tappat stor skotet och hissade upp mig i masten. Jag är lite höjdrädd (det visste nog inte pappa då) så jag höll mig på dom låga väggarna, och min franska manikyr gjorde att jag inte riktigt ville utmana ödet.  När jag hade kommit en liten bit upp iaf och tittade på utsikten från Shanghai indoor arena såg jag IKEA skymta mellan husen, det var det bästa! Senare gick vi totalt loss i food shoppen och Justine sa att jag blev som ett barn på julafton. 

 

IKEA my love

 


Kommentarer
Postat av: maja

åh!!!! visst är det kul att klättra!!! (känner dock igen propblemet med nymanikurerade naglar... helt hopplöst...)



de är supersnälla de som håller i stället iallafall! såg du i min blogg när vi fick hänga med på en riktig klätterresa i bergen i hangzhou? så himla kul!



http://majasbok.se/?p=565



jag hade aldrig klättrat innan men jag hade en kompis här som var jätteduktig. så hon hjälpte mig!



kram!



2010-04-12 @ 17:33:17
URL: http://majasbok.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0