Storhetsvansinne med kärlek

Likt ett kungabröllop har min födelsedag firats i dagarna 3. I tisdags blev jag bjuden på SPA av min söta kollega Justine. Vi åkte till Dragonfly spa i Pudong och jag fick en pedikyr och manikyr. Vi satt där i evigheter och drack te och frossade i vouge och elle. 

 

På självaste onsdagen efter jobbet åt jag och några  kollegor min favorit Mexikansk buffé på hotellet och sippade rödvin i lobby baren (eller rättare sagt jag sippade rödvin eftersom resten var nykterister). Kvällen avslutades tidigt eftersom jag skulle jobba okristligt tidigt dagen därpå. På fredagen var det grande finale och jag hade bokat ett bord på Cottons i French Concession, som är mitt favorit neighbourhood i Shanghai. Det är lite grönare, husen lite lägre och det är helt enkelt lite trevligare. Tack Victor för resturang tipset! Min bekantskapskrets här är lite utspridd mellan olika gäng i olika åldrar och nationaliteter men kvällen blev över all förväntan! Jag är världens lyckligaste som har lärt känna dessa fina och fantastiska människor här i landet långt borta. 

Denna fantastiska katt och andra fina gåvor fick jag i födelsedags presse, K.Ä.R.L.E.K. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0