Praktiska saker

Hittade en postorderkatalog på jobbet idag och har nu dragit slutsatsen att Kinesiska hemmafruar verkar gilla saker som fyller kriterierna: praktisk och snygg.

 -Multi tasking när man ska städa hemma:

 

 

 

 

-Kinesiska lägenheter är oftast inte så väl isolerade så på vintern är det därför helt rätt med de här elektriska ap-handvärmarna när man sitter vid datorn:

 

 

 

 

-På tal om utseende så har globaliseringen gjort Shanghaikvinnorna medvetna om de västerländska idealen. I kampen mot hängbröst sparar man både pengar (för en eventuell plastik operation) om tid om man sover med en sådan här

 

 

 

-Även shopping är viktigt! Små flickorna ska läras upp i tid och därför är en egen Hello Kitty bankomat att träna på redan i tidig ålder en smart investering inför framtiden

 

 

 

 

-Varför är det ingen i väst som har uppfunnit galoscher för klackar? Åter igen; snyggt och praktiskt!

 


Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHAHA Jag dööör det är såå bra!

2010-10-12 @ 17:45:54
URL: http://majasbok.se
Postat av: Birgitta

Jag önskar mig tofflorna och har de ett par i Henriks storlek önskar jag mig ett par till honom också. Det kommer att revolutionera städningen. Grymt!

2010-10-13 @ 12:35:34
Postat av: Rickard

Och du har nu införskaffat dig samtliga saker plus mer eller?

2010-10-14 @ 14:48:37
Postat av: Admin

Birgitta, tänkte det mer som att investera i ett gäng och ha att erbjuda som gästtofflor. Det är ju lite kallt på golvet i kössö!



Rickard, vem tar du mig för? Det är väl en självklarhet?!

2010-10-15 @ 06:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0